Isnin, 18 April 2011

Kalam Tengah Malam

Hari ini masa banyak dihabiskan dengan berehat dan merancang. Esok bermula hari baru pada minggu baru yang pasti lebih sibuk. Sudah terbayang jalan raya dan lebuh raya sesak yang akan ditempuhi pagi esok dan jalan raya dan lebuh raya yang sama pada sebelah petangnya. semoga perjalanan esok selamat pergi dan balik.

Esok, beberapa perkara perlu dibuat; senarai nama pelajar untuk bengkel pada hari Sabtu perlu disediakan, Cik Tanty dari Permaisuri Resort perlu dihubungi untuk pengesahan Program Hari Keluarga, jam 2 petang ada temujanji dgn pembekal untuk Kelab Guru dan Staf, selepas itu ada latihan untuk Rumah Bentara, dan boleh balik mungkin pukul 5 petang (harapnya lebih awal).

Namun begitu, bila difikirkan, semoga Allah terima ini sebagai ibadah kepada-Nya. Harap-harap boleh jadi "fix deposit" semasa berada atas timbangan-Nya nanti. 

Kerana hari ni dapat tidur siang, malam ni mata kurang mengantuk. Akan tetapi, masa menghimpun daya sudah sampai. Jadi, mata ni kena dipaksa pejam. Ilal liqa'.

IT: Dengan nama Allah, aku hidup dan aku mati......  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan